tirsdag den 5. oktober 2010

Brok, brok, brok..

Ja undskyld mig, men må man ikke godt brokke sig her?
Jeg havde bestilt den über lækreste Alexander Wang inspirerede taske fra modekungen.se, d. 29 august. Og 3 uger efter havde jeg endnu ikke modtager den, selvom jeg flere gange havde skrevet og spurgt til den!
Så jeg skrev igen, at jeg gerne ville afbestille og forventede dermed mine penge igen.
Fint skrev de, og at jeg i næste uge (denne uge) ville få sat mine 900 sek. ind på min konto.
FANDME om de så i dag ikke skriver at den L**** taske ikke er afsendt!! Hvad sker der for verden spørger jeg så?
Så måtte jeg klage over servicen...
1. at de trækker pengene 900 sek (svarende til 750 kr. ) + porto, uden at den bliver afsendt!
2. at de sælger tasker, til kunder, uden de har den på lager.
3. at de godtager at jeg afbestiller, vil give mig pengene, men pludselig er den alligevel på vej.

Dog har deres kundeserice ting, åbent 24/7 alle ugens dage...

Synes det er forrykt, intet mindre.
Det er nu snart halvanden måned siden jeg har bestilt den..
Årh, ikke om jeg bestiller derfra igen, selvom der er mange fede ting!!

Undskyld for dette indlæg, men der skal vel også være plads til at brokke sig over webshops fx.

Anyway, håber I har en god dag.
Skal prøve med et mere "smilende"-indlæg senere...

Ha' en fortsat god dag..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar