lørdag den 9. oktober 2010

New in..


Var i går et smut inde i byen (Odense, vend jer til det.) Og kom forbi boghandleren, og faktisk er det nok en af de butikker jeg sjældent er i, men her på det sidste har jeg været der en del. Har nemlig grublet over hvilken kalender jeg måtte eje. Mine tanker var røget hen på en af Mulberrys, derefter var den røget hen på en "genbrug" Mulbeery fra trendsales, og så til sidst på filofaxs kalender, som de jo så fint hedder.
Endte så med denne her, kan ikke helt finde ud af om jeg skulle have købt den et nummer større, men det må tiden vise.
Glæder mig til at få min taske ind af døren, så jeg kan vurdere om den skulle have været større eller den er lige tilpas.
Anyways, det var mit nyeste køb. Ikke noget stort eller fashion agtigt, og så alligevel lidt ik?
Heey.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar