fredag den 1. oktober 2010

Hævn over sushi..

Haha, synes selv min titel er lidt sjov..
Skal faktisk til at gøre mig klar (selvom klokken ikke engang er 16:00 endnu), men min kæreste og jeg skal ind og se hævnen, og spise lidt lækker mad først, sushi. (Derfor den yderst kreative titel.)
Jeg glæder mig meget, også selvom vi skal have aftensmad tidligt allerede kl. 17 ca. haha.. Fordi filmen starter kl. 19.00, og så vil den kloge læser (hvis der da overhovedet er nogen) nok spørge hvorfor vi ikke tager en senere?
Men som skrevet i et tidligere indlæg, så skal jeg jo til designer bazaar i morgen tidlig, 8:50 skal vi køre helt præcist, fordi vi skal hente min søsters veninde kl. 9:00 og stå klar i køen (helst som den første jo,) kl. 9:30.
Glæder mig faktisk lidt, det er lidt spændende det der med at alle (mest piger), går amok og skubber til højre og venstre.
Jeg har faktisk taget mig selv i de sidste par år, stædigt at skubbe lige så meget som de andre gør, selvom jeg normalt er typen der siger undskyld hvis jeg går ind i folk (man er vel godt opdraget.)
Hold da helt fast det blev til en del parenteser (((()))) Hæhæ.
Nå, nok herfra.

P.s. Øv kom lige i tanke om jeg ikke får set vild med dans i aften så, nå mon ikke det går alligevel?
Håber jeg når live fra Bremen.. Ved godt det er virkelig plat, men det er altså også det jeg virkelig elsker..

God aften til jer...

2 kommentarer:

  1. Årh, Hævnen er bare en fantastisk film!

    SvarSlet
  2. Hej Rikke.
    Tak for din kommentar.
    Er ikke sikker på jeg har forstået hvad filmen går ud på, var slet ikke særlig begejstret.

    SvarSlet