fredag den 1. oktober 2010

Skønhed number 1!!!


Take a look at THIS!!!
Så perfekt, intet, virkelig intet mindre.
Den blev bestilt onsdag kl. 10.00, og jeg modtog den torsdag morgen 7:55, er dét ikke god service måske?
Nå, men jeg er allerede helt vildt glad for den. Virkelig.
Skal have 4 vinterjakker i år, i hvert fald hvis det stod til mig. Men det står jo til min gode gammel onkel Dan, jaja. Den har i nok hørt før, men onkel Dan (mit dankort), har det aldrig særlig godt, så nu må vi se hvad det bliver til.
Vil gerne have en hvid eller grå coat, en grøn army jakke og gerne også en pels. Bliver nok vintage, if it is.

OOOOg.. så vil jeg tilføje at jeg lige NU med længsel venter på at modtage min vintage moschino taske, så lækker, lækker, læækkker...
I skal nok få den at se..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar