fredag den 1. oktober 2010

En ny start.

Hej her i blogland.
Så er jeg også blevet tilhænger.
Sidder lige nu med en kop te, og filosoferer overfor jég har valgt at starte en blog.
Egentlig så tror jeg der er utrolig mange grunde.
1. fordi at jeg tænker i indlæg, og jeg gerne vil dele en masse, men er bange for ikke at få opdateret nok.
2. fordi jeg går og drømmer om at blive journalist, og gerne vil se om folk egentlig synes om det jeg skriver.
3. mest af alt for min egen skyld, fordi jeg går med nogle tanker som jeg gerne have ud.

Så nu begynder jeg, mest af alt for min egen skyld.

Jeg vil mest blogge omkring mode, da det er det der er min store interesse. Derudover vil i få lidt af mit liv, hvad jeg går og laver og så lidt skriblerier hvis det passer ind.
I vil senere få et billed af mig ved lejlighed, nu skal jeg have den blog op og stå..

Velkommen til my world, my place, By S...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar