tirsdag den 5. oktober 2010

Smile..

Hæ hæ, fandt lige dette billede af mig fra jeg var med min kæreste i Heidepark, mig, ham og to venner.
Det var en rigtig hyggelig tur, selvom jeg på ingen måde er til forlystelser. Meen, så måtte jeg jo holde tasker. Og så fik jeg lavet en masse dansk analyse ;-)
Ved godt det lyder utrolig taber agtigt, at sidde i en kæmpe forlystelsespark, nok en af verdens største, og så laver jeg dansk..
Men det siger mig ikke noget, og jeg synes det var vildt dejligt bare at komme væk, få en masse luft og se noget nyt..
Men dette billed er fra en af de få ting jeg prøvede "river rafting", ha ha..
Se hvor glad jeg er. :-)

2 kommentarer:

  1. Meget livsbekræftende billede faktisk :)

    SvarSlet
  2. Tak for din kommentar :-)
    Det er i hvert fald et billed hvor hæmningerne er smit, og der kun er glæde tilbage :-)

    SvarSlet