mandag den 8. november 2010

08112010


Welcome..
Lige en omgang billed spam, fra de sidste 40 minutter uden noget hjem..





























Ja, som I kan se har jeg rigtigt hygget mig de sdste 40 minutter. Har glemt min nøgle og venter på min søster skal komme hjem fra skole. Så jeg igen kan få mig et hjem. Og bogstavelig talt er det pisse koldt. Jeg sidder med handsker på og blogger, hvem har prøvet det før?
Anyways, jeg udnyttede tiden tog et dagens, et billed af pakken der er kommet herhjem og billeder af en masse anden fuldstændig ligegyldigt..
Hvad der er i pakken får i at se om... ja, når min søster kommer hjem.
Selvom vi ingen lærer har haft igen i dag, jeg ingen nøgle har med, pisse hamrende fryser og jeg kunne blive ved..
Ja, så holder jeg humøret oppe..
Skal nemlig et smut ind til Odense med min mor, i fitness med hende og spise mad sammen i aften, kun mig og hende..
Skal nok vise hvis jeg får købt noget senere.
Det var så lige dagens opdatering.
Ha' det godt så længe.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar