søndag den 7. november 2010

Sidste lørdag..

Kom da lige i tanke om at jeg aldrig fik postet nogle billeder fra sidste weekend.
Det var en vild aften, synes jeg, og nok også nogle af de andre piger. haha.
Faktisk så vild jeg ikke kom med i byen, fordi jeg var træt.
Endte på Mc Donald, og så ud i en taxa.
Pyha, det var ikke fordi jeg havde det sådan særlig godt dagen efter.
Anyways, vi var ude og bowle og nogle af os mødtes først og spise sammen. Det var utrolig hyggeligt og vildt, til bowling.
Kunne godt poste nogle vildere billeder, men ved ikke hvor vilde mine veninder er med det.
Så i må nøjes ;-)
Har ikke et decideret outfit billed fra aftenen, men det nærmeste jeg kommer er det sidste billede. Dog var skoene skiftet ud med støvler.

p.s. I vores fuldskab fik vi konstateret at 7-eleven altså HVERKEN sælger heste eller busser, trods de siger "vi har alt, undtaget lukket".
Det passer altså ikke. Ha ha.








Kjole: vero moda, nederdel: H&M
Sko: Bowl'n'fun haha.
Støvler: Dope.

2 kommentarer:

  1. Ser festligt ud.. :D

    :)
    http://so-this-season.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Det var også utrolig festligt. haha.
    Og tak for din kommentar. :)

    SvarSlet