lørdag den 13. november 2010

Lørdag..

Hej bloggen..
Har været lidt stille de sidste dag, pga. dårligt humør, arbejde og fødselsdag hele dagen i dag.
Men nu er jeg tilbage.
Dog får i ikke noget dagens outfit.
Har i dag købt to ting på nelly.com. Og umiddelbart ser de ikke ud af meget, men er sikker på de bil være rigtig fine.
Har manglet en løs hvid skjorte så det håber jeg den er.
Og den sorte tunica vil jeg bruge over blå jeans eller med nederdel under og et bælte under barmen. Helst et moschino bælte. Er dog lidt for nærrig, da jeg kun tror det vil blive brugt til det.
Anyways, to nye overdele til 278 kr og oven i købet fri fragt.
Det er da ikke tosset vel ?







I dag har jeg holdt fødselsdag for min far med hele min familie og min kæreste.
Nu vil jeg søge rundt omkring på nettet for at kunne give mine to søstre en ønskeliste til jul.
Poster den senere med billeder så i evt. kan få lidt inspiration.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar