lørdag den 13. november 2010

Christmas wishlist ideas..

Så fik i lige lidt af mine ønsker.
Hm, jeg har det underligt med gaver. For jeg elsker at få gaver, hvem gør ikke det?
Men jeg har altid virkelig svært ved at ønske mig noget.
Så jeg ønsker mig tit noget jeg mangler eller ikke "gider" bruge penge på selv, men som jeg alligevel vil blive virkelig glad for.
Har her listet nogle ting op jeg ønsker mig af mine to søstre, og så lige to ønsker der røg med i kurven, men som selvfølgelig ikke er muligt :-)



www.bianco.dk

ww.youheshe.com


www.elgiganten.dk



Og så lige til de to ønsker jeg ikke helt tror på jeg får ;-)



(der skal selvfølgelig stå 7799 kr. Og ikke 3799 kr. Ellers havde jeg købt den ;-) )






2 kommentarer:

  1. Nu sidder jeg her og læser, at du gerne vil have en MacBook, og bliver derfor VILDT nysgerrig, da jeg selv er MacBook-ejer. Kunne du godt tænke dig MacBook'en på billedet, eller skal det være en helt anden? ;-)

    SvarSlet
  2. Det skal være den på billedet :)
    Synes den er virkelig lækker.
    Selvom jeg har hørt bedre ting om pro'en end den på billedet :)
    Hvad tænkte du på ? :)

    SvarSlet