mandag den 22. november 2010

I have a dream..


Jeg har en drøm om at starte mit eget tøjmærke. Det er ikke hvilket som helst mærke. Det skal være et tøj mærke hvor de fleste kan være med. Jeg har endnu ikke afgjort om det skal være fra str. 36-48 eller fra 42 og op efter. Der er jo heldigvis noget tid til endnu. Grunden til jeg har valgt der skal være store størrelser med i er fordi jeg ikke selv er den mindste. Jeg vil bestemt ikke kalde mig tyk eller fed, men med noget ekstra på sidebenene og en kraftigt bygget. Uanset om jeg går i fitness 4 gange om dagen og ikke spiser, kommer jeg aldrig ned i en str. 36, sådan er nogle bare bygget og jeg er én af dem. Jeg er selv en blanding af str. 40-42 og 44. Det er meget forskelligt. Men da jeg for nogle år siden var tykkere var det svært at finde fede jeans og fedt tøj i det hele taget. Dét problem har jeg heldigvis ikke længere. Jeg har en kæmpe interesse for mode, og jeg ved hvordan det er ikke at kunne købe det der er på mode lige nu, men kun kan købe købe gigantiske oversize trøjer med blomster i pusse nusse farver.. Fordi man er større er det ikke ensbetydende med man skal gå i lige netop dét. Det vil jeg nemlig være med til at ændre. Jeg vil gerne starte mit eget mærke og eget firma. Vi må se hvornår det bliver. Hvad tænker I omkring det?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar