torsdag den 25. november 2010

24112010+25112010

Hej alle her på bloggen.
Har haft nogle hekstiske dage da jeg jo som sagt var til eksamen i går.
Men der skete det at tirsdag middag brændte min computer sammen, hvor alle mine eksamens ting lå på :( Øv øv øv. Det må bare ikke ske. Så jeg sad stortudende og vidste ikke hvad jeg skulle gøre.
Indtil min kæreste tilbød han kunne komme efter kamp. Så da kl. var 23:30, begyndte jeg på eksamens projekt igen. Og da klokken var 03:00 natten til onsdag lå jeg i min seng og var klar til at stå op igen kl. 07:00, for at øve.
Det resulterede i et 7 tal, hvilket jeg ikke er helt tilfreds. Men efter omstændighederne, så er det vel OK?
Anyways, jeg var til Alphabeat koncert i går, selvom jeg var virkelig træt, men F*** hvor var det fedt altså!! De har seriøst et eller andet, de er ikke arrogante, de lever et fedt show og har publikum med og så er de nærværende på en så fed måde. Seriøst det var godt!
Nå, men jeg nåede at blive lettere beruset og så ikke mere, da det ikke ligefrem er by dag i Odense om onsdag. Men jeg sov så igen først kl. 1:30 i nat. Skulle op kl. 06:45 og i skole. Men så kommer der ingen lærer? argh altså!!!
Nå, men det er hvad jeg har fået tiden til at gå med de sidste to dage. Nu til lidt dagens fra i går aftes + for i dag.



Jakke: Global femme, Taske: Moschino
Bukser: H&M Støvler: Bianco

Kæreste og ven foran magasinet i Odense



Gummistøvler: hunter, bluse: H&M
















Hvor er det altså hyggeligt at det sneer, selvom jeg måske godt synes det kunne vente lidt endnu..
I morgen skal jeg i skole og derefter handle ind med festudvalget og så starter forhåbentlig et brag af en fest, som i selvfølgelig nok skal se billeder af.
Nu skal jeg altså lige sove et par timer, skal også på arbejde senere. Ih altså hvor føler jeg bare at jeg har travlt, men det er altså trods alt bedre end at kede sig. Man føler man får noget ud af livet.
Håber I kom igennem mit lange indlæg.
Hey!





Ingen kommentarer:

Send en kommentar