mandag den 15. november 2010

Godmorgen bloggen..

Godmorgen bloggen!



Her til morgen har jeg sovet for længe. Det er egentlig en heldig dag, for vi har ingen lærer før kl. 10. Yes, ingen fravær, yes, jeg bliver ikke trukket i løn.
I dag skal jeg i skole og senere skal jeg en tur rundt i en by med min kæreste for at købe en trenchcoat (burberry), hvis den vel og mærke passer i størrelsen og den stod til de 85 kr.. Ja, I tænker nok, det passer ikke? Meeeeeen jeg er nu ret sikker.
Nu må vi se.. Har med vilje ikke nævn butikken eller byens navn, I skulle jo nødig komme i i forkøbet ;-) hæhæ..
Anyways sikken et fint vejr uden for, eller smukt er det, med frost og alt muligt.
Derfor jeg lige postede billedet fra sidste år, hvor jeg blive skudt lige i maven. Kan I se det? haha..
På billedet har jeg min Vila pelsvest og Hunte gummistøvler.. Resten husker jeg ikke.
Det blev jo en længere tekst, håber I kom igennem det.
Senere får I et dagens outfit.
Ha' en dejlig dag :D
Nu skal jeg op til bussen...
Anyways, hvor ser det dog flot ud uden for med frost og hvad ved jeg..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar