torsdag den 18. november 2010

Mine planer..

Mine planer fra i dag d. 18/11 til d. 1/12.

Torsdag: slappe af
Fredag: slappe af
Lørdag: 7:30-17 arbejde i Bilka, 17:30-?? Stå i bar
Søndag: afslapning
Mandag: besøge praktik, læse til eksamen, arbejde 16:30-21:00 hjemme 22:15
Tirsdag: læse til eksamen
Onsdag: til eksamen (FORHÅBENTLIG BESTÅET=, handle ind med festudvalget, alphabeat kl. 20:00 med efterfølgende bytur.
Torsdag: skole + arbejde i bilka 16:30-21:00 hjemme 22:15
Fredag: skole + julefrokost med klassen
Lørdag: tømmermænd, arbejde i hallen 17:00-???
Søndag: afslapning med kæreste + skal hjem.
Mandag: praktik start.
Tirsdag: praktik
Onsdag: IPHONE BESTILLES!



Dét var hvad jeg havde at sige i dag. Har haft en rent ud sagt lorte dag, så synes ikke jeg vil smitte jer andre.
Håber I har haft det bedre end mig.
I får nogle bedre indlæg i morgen, mon ikke jeg er i bedre humør, der er det fredag og weekend og så skal man jo være glad.... skal man ikke?

Fortsat god aften.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar