søndag den 14. november 2010

Alphabeat - Heat Wave

D. 24 november skal jeg med min kæreste og to venner ind på magasinet i Odense og se Alphabeat. Og jeg glæder mig heeeelt vildt. For ikke nok med vi skal indtage en del alkohol og se alphabeat selvom vi skal op i skole dagen efter, så skal vi også fejre vi har overstået og (forhåbentlig) bestået eksamen i samfundsfag (som nok også bliver grunden til mindre blogging i den næste uge)..

D. 25 skal jeg så i skole, med tømmermænd nok og på arbejde om aftenen.

D. 26 skal jeg holde julefrokost/klassefest med min klasse. Inden jeg igen skal i praktik. Og til jer der ikke ved det går jeg på PAU (pædagogiske assistent uddanelse.)

P.s Ville gerne have set Tina dickow d. 26 også. Men nej jeg må undvære denne gang :( øv øv...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar